donderdag 28 april 2016

Een nieuw pareltje: GLOV on-the go

In mijn dm-drogerie shoplog zagen jullie al GLOV on-the-go handschoen voorbij komen. Vandaag review ik dit product vertel jullie hoe mij deze bevalt.





























Het klinkt toch bijna te mooi om waar te zijn? Een handschoen die zonder moeite en alleen met water alle make-up snel, zacht en grondig van jouw gezicht haalt. Om de dagelijkse reiniging makkelijk te maken.Twee maanden te gebruiken en ook nog eens handig voor onderweg.


Mij leek het eigenlijk vooral praktisch straks voor de zomer. Stel je voor: vanaf de vroege ochtenduurtjes op het strand liggen en dan vlak voordat je het eerste beste strandtentje induikt even gauw je gezicht kunnen schoonmaken en je weer fris voelen. Of ook praktisch om niet alle reinigingsspullen steeds mee naar vriendjelief te slepen. Lees: baby wasdoekjes, oogmake-up remover, reinigingsmelk en micellair water. Een product dus om nodig uit te testen.


Hoe werkt het? Houdt het washandje onder de waterkraan (net wat jij fijner vindt; met koud of warm water). Het washandje op je gezicht leggen, kort in laten werken en de make-up verwijderen. Daarna met zeep het washandje schoonmaken, ophangen en drogen laten.

En hoe makkelijk het klinkt, hoe eenvoudig het ook echt is. Ze raden aan om met de ogen te beginnen. Ik legde het washandje op mijn oog, liet het een paar seconden inwerken en met kleine, zachte bewegingen verdwijnt echt alles. Je hoeft niet hard te drukken en het washandje voelt ook ontzettend zacht aan. Na de ogen het washandje omdraaien en met de andere kant de rest van de make-up op het gezicht verwijderen. Het fijne is ook dat je daarna niet eens je gezicht met een handdoekje hoeft af te drogen, want het trekt ook nog eens snel in.

Ik gebruik dit washandje nou al iets langer dan een week en ben er super blij mee. Mijn huid voelt super zacht en gereinigd aan en het gaat ook nog eens heel snel. Het washandje laat zich trouwens ook goed schoonmaken, waardoor er ook geen vlekken van make-up zichtbaar blijven.

Ik kocht dit washandje bij de DM in Duitsland, want ik had dit product nog nooit in Nederland gezien (en ook nog nooit van gehoord). Dus ga jij binnenkort weer een keer naar de DM, neem dit product dan zeker mee,

Liefs,
Kyra




1 opmerking:

  1. Wat een handig product! Jammer dat het niet in Nederland te verkrijgen is.

    BeantwoordenVerwijderen