woensdag 13 april 2016

Vandaag is rood

Hallo allemaal. Kennen jullie dat? Een favoriet item hebben voor een bepaald seizoen en dan al helemaal uitkijken om het weer te kunnen dragen? De lente is begonnen en dat betekent dat ik mijn rode jas weer aan mag. Vandaag voor jullie dus een outfitpost.






























Ik weet nog heel goed dat ik een aantal jaar geleden deze jas bij de nieuwe collectie van de Zara zag op de app. Ik moest en zou die jas hebben. Gelukkig hing mijn maat nog in de Zara in Amsterdam en kon ik hem meteen meenemen. Sindsdien kun je me in deze jas uittekenen. Ik ben er nog steeds ontzettend dol op. Het geeft én meer vorm aan mijn lichaam door de schoudervullingen én kleur aan je outfit én vooral in de omgeving tussen alle donkere jassen van andere mensen. Met deze jas trek je niet alleen bekijks, omdat jij het wel durft om kleur te dragen. Maar het gekke is dus dat ik nog nooit (maar dan ook echt nog nooit) iemand ben tegengekomen met precies dezelfde jas. Wat je vaak wel verwacht als je een jas van een populaire winkel als de Zara koopt.



Vandaag scheen de zon en had ik niet veel op de planning staan. Ik hoefde alleen nog even naar de Bruna om enveloppen en postzegels te halen. Dus ik pakte wat simpels uit de kast. En hoewel ik eigenlijk helemaal niet veel items van de Primark heb, draag ik vandaag een totale Primark outfit. Zowel de ballerina's als de maillot als de jurk met driekwartmouwen en een lage col komen alledrie van de Primark. Ik liet mijn huid vandaag lekker wat vitamine D pakken en rusten, dus ik ging zonder make-up de deur uit. Heerlijk.



De jas van de Zara heb ik nu denk ik drie of vier jaar, maar de kleur blijft mooi behouden. Maar de items van de Primark heb ik allemaal dit jaar gekocht, dus die zijn nog wel verkrijgbaar.



Liefs,
Kyra



2 opmerkingen:

  1. Ik vind je outfit heel mooi, leuk gecombineerd ook :) Liefs Gea www.glamview.nl

    BeantwoordenVerwijderen