dinsdag 5 april 2016

Een gezonde nieuwe start

Wat als je steeds net niet van die verkoudheid en hoest afkomt en steeds in de winterdip blijft hangen? Vervelen. Ik kan me niet meer herinneren hoeveel zakdoekjes ik versleten heb en hoestdrank heb ik ook iets teveel moeten nemen. En van blijven kwakkelen, werd het alleen maar erger: griep. Ik dacht het nooit te zullen krijgen, maar wat voelde ik me beroerd. Uiteraard ook precies met de paasdagen, waardoor ik niet de gezelligste eter aan tafel was. Gelukkig heb ik het goed uitgeziekt en komt het lentezonnetje steeds vaker voor extra vitamientjes.


Ik nam mij daarom ook voor om vaker de zon te pakken als deze er is. Dat is niet alleen goed voor de huid, maar ook voor mijn gezondheid en voor mijn lichaam. En ik word ontzettend vrolijk van de zon. Zondag liep ik daarom een rondje over de dijk (waar ik ook het bovenstaande hondje tegenkwam, die wilde met mij knuffelen) en ging daarna nog twee uur in de zon liggen. Waar ik overigens ook nog iets kleur aan over heb gehouden.


Toen ik griep had wilde ik niets liever dan lekker in mijn ogen te kunnen wrijven. Maar aangezien ik wimperextensions heb, kan dat gewoon niet. En ik was ze zo ontzettend zat dat ik ze er allemaal uit heb getrokken. Wel natuurlijk met een pincet, make-up remover en steeds klikken op de lijm. Alleen ik raad dit niemand aan. Want ik hield er en veel minder wimpers aan over en ze waren stukke korter geworden. Dus biechtte ik dit netjes op bij Busra (die mijn wimpers altijd zo mooi zet) en die heeft ze meteen zaterdag weer nieuw gezet. In de tussentijd moest ik het proberen te verdoezelen (zoals hierboven, met eyeliner). Ik wrijf liever niet in mijn ogen en heb dan mooie, lange wimpers.


Ook wilde ik heel graag de nieuwe geur van Rituals ruiken en aangezien ik toch mijn iPhone moest laten repareren (woeps, gebarsten scherm), had ik daar alle tijd voor. En wat ruikt hij ontzettend lekker. Een combinatie van lotus en bergamot. Het is zowel een frisse geur als een aanwezige geur en hij blijft lang hangen. Maar hij is ook weer niet te overheersend. Ik koos voor de douche olie, zodat mijn huid ook extra voeding krijgt nu de periode van zon aanbreekt. Daarnaast kocht ik ook weer mijn cleanser voor het gezicht, maar koos ik dit keer voor de gel. Die zorgt namelijk voor een super zachte huid en voedt ook net iets meer. 

Hoe heb jij van de eerste zonnestraaltjes genoten?

Liefs,
Kyra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten