maandag 25 april 2016

DM-drogerie shoplog

Stiekem geeft het altijd een heel fijn gevoel om de grens over te gaan en in Duitsland te zijn. En dat terwijl de roerpot, zoals mijn moeder het altijd noemt, helemaal niet het mooiste gebied is van Duitsland. Ik ben een trots halfbloedje, met een Nederlandse vader en een Duitse moeder. Iedere maand gaan wij dan ook bij Nijmegen de grens over om in Kranenburg boodschapjes te doen en daar dan lekkere 'eigen' producten te kopen. De DM kunnen wij dan nooit overslaan en ik had weer een aantal dingetjes nodig. En die laat ik jullie vandaag zien.


Voorafgaand aan ons bezoekje in Duitsland bereid ik mij altijd even voor. Wat is opgegaan en wat heb ik sowieso nodig? Welke nieuwe producten staan er op de website van de dm-drogerie en welke wil ik uitproberen? Welke nieuwe producten staan er in het tijdschrift Alverde, van de dm-drogerie, en welke wil ik hebben?

Allereerst had ik wattenschijfjes nodig. Die heb ik niet gefotografeerd, maar 140 wattenschijfjes kosten bij de dm €0,85. Daarnaast kocht ik ook wimperlijm, maar die ben ik vergeten te fotograferen. Ik had deze nodig voor mijn nieuwe nepwimpers en hoorde goede verhalen over de Fing'rs wimperlijm. Deze kostte €2,95 en heet de Fing'rs Pocket Wimperkleber.



Het meest benieuwd was ik naar deze GLOV handschoen. Ik las hierover in de Alverde, googlede reviews van Duitse bloggers en was al overtuigd. Want hoe fijn is het om alleen een handschoen nat te hoeven maken en dan je gezicht geheel te kunnen reinigen? Ja, echt in zijn geheel. Dus ook mascara en lippenstift. Je kunt de handschoen tot 2 maanden gebruiken, makkelijk reinigen en laten drogen en is voor alle huidtypen geschikt. Ik vond het vooral praktisch omdat het klein en dus makkelijk mee te nemen is. Zo kan ik het in mijn handtas stoppen als ik naar mijn vriend ga of ook gebruiken straks in de zomer. Als je bijvoorbeeld dan de hele dag zonnebrandcrème op hebt gehad en 's avonds met een fris gezicht in het restaurant of strandtentje wilt zitten. De GLOV on-the-go kost €12,95.





























In de Alverde las ik ook over de nieuwe peeling van Neutrogena. Neutrogena is een betaalbaar merk, maar de kwaliteit is verrassend goed voor die prijs. Normaal scrub ik mijn gezicht een tot twee keer per week onder de douche met de gezichtsscrub van Collistar (die trouwens echt heel fijn is). Toch was ik benieuwd naar deze peeling van Neutrogena. En kocht ik daar ook meteen een gezichtscrème van dezelfde lijn voor. Deze belooft de huid te verzorgen, voeden en de huid te verbeteren. De Neutrogena visibly clear hautverschönendes Peeling  kost €5,95 en de Neutrogena tägliche Feuchtigkeitspflege ölfrei kost €3,75.





























Om mijn foundation aan te brengen gebruik ik normaal altijd een foundationkwast. Ik wilde echter graag een keer een beauty blender uitproberen en kocht daarom dit Ebelin präzisions make-up ei voor €2,45.

Ik probeer altijd bij de dm zo min mogelijk make-up te kopen. Het is heel verleidelijk om veel mee te nemen, omdat de prijzen zo gunstig zijn. Maar het is ook zonde als ik het vervolgens nooit gebruik of mijn huidige favoriete producten niet eerst op te maken. Toch kocht ik twee nieuwe producten.





























Mijn ouders, broer en vriendlief verklaren mij altijd voor gek als ik weer met een nieuwe nagellak thuis kom. Ik heb een grote bak waar meer dan 100 verschillende nagellakkleuren inzitten en dan zeggen ze altijd: maar die kleur heb je toch al? Echter is die kleur dan net iets anders. Ik zag deze roze nagellak van P2 en vond het een mooie kleur voor de lente / zomer. Deze P2 gloss goes neon 050 was €2,45. Echter heb ik niet de tijd genomen om de achterkant te lezen en kwam er dus bij thuiskomst achter dat het pas neon wordt als je eerst een speciale neon basecoat aanbrengt. Zonder het neon effect is hij trouwens ook heel mooi.































Tot slot kocht ik deze eyebrow gel van Essence. Toen ik voor de eerste keer mijn wenkbrauwen bij de Benefit Brow Bar liet verven, werder ze blonder. Ze tekenden daarna mijn wenkbrauwen in met de Anastasia Dipbrow Pomade. Pas toen ik de winkel uitliep, zag ik hoe mooi ik het vond. Ik liep gauw terug naar de Douglas en kocht de Dipbrow alsnog met daarbij ook een passend kwastje en een wenkbrauwborsteltje. Alleen mijn wenkbrauwen laat is op het moment steeds bruiner zijn, waardoor de blonde kleur niet altijd mooi past. Ik zag deze Essence eyebrow gel nr. 01 brown voor €2,95 en die past goed bij mijn huidige wenkbrauwkleur. Hij smeert alleen iets minder makkelijk uit, maar geeft wel een net zo mooi effect en blijft lang zitten.

Wat staat er op jullie lijstje voor jullie volgende dm bezoek?

Liefs,
Kyra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten