dinsdag 3 mei 2016

Als een prinsesje

Twee keer per jaar mag ik weer op zoektocht naar de perfecte jurk voor het bal of het gala. Afgelopen vrijdag was het weer een dag om mij als een prinsesje te voelen: het oranjebal. Benieuwd naar wat ik aanhad?







































Afgelopen vrijdag koos ik voor een jurk tot net op de knie. Het is een zwarte jurk van de Steps die zowel voor als achter een diepe V bevat. De pumps zijn van de Stradivarius (deze) en had ik net iets eerder moeten inlopen. Gelukkig had ik ballerina's meegenomen, die ik halverwege de avond aan heb gedaan.







































Waarom ik eigenlijk twee keer een bal of gala per jaar heb? Vorig jaar vlak voor koningsdag had ik mijn eerste date bij een ijssalon hier in de buurt met een super leuke jongen. Wij konden elkaar die dag alleen 1 uurtje 'ontmoeten', want hij moest weer terug naar Den Helder voor de opbouw van het assaut. Het assaut is een driedaags gala voor de officieren in opleiding, waarbij ouders, een date en vrienden kennis kunnen maken met hun wereld.

Minder dan twee weken later zag ik hem weer op koningsnacht in Tiel, waar hij mijn uitnodigde voor het gala. De dresscode was makkelijk: cocktail. En hij zou de uitnodiging zo snel mogelijk sturen. Twee avonden (!!) voor het gala ontving ik de uitnodiging. Wat bleek? Dames werden geacht in het lang te komen. Gelukkig was daar mijn bff waarbij ik gauw haar lange jurken mocht passen.







































Het oranjebal was weer een ontzettend leuk bal. Ik heb vele nieuwe mensen leren kennen, veel prosecco gedronken, veel gedanst en veel gelachen. Over anderhalve week, 14 mei, hebben Roy en ik precies een jaar en ben ik dus al een gala en twee ballen verder. 

Wat vind jij van mijn outfit?

Liefs,
Kyra 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten