donderdag 12 mei 2016

Fake it till you have it

Verder in mijn zoektocht naar de perfecte nepwimpers. Bestaan deze eigenlijk wel? Want bij ieder nieuw paar die ik draag, denk ik al gauw: wauw. De fairytale van LuLu Lashes zijn prachtig, maar ik zocht nog een neutralere variant. Iets wat ik dagelijks zou kunnen dragen, welke mijn lelijke, afgebroken wimpers (bedankt wimperextensions) veel mooier doen ogen en waarvan mensen niet meteen het idee hebben dat het nep is. 






























De Silky dus. Een nepwimper die iedere modeblogster nu al wel kent. Waardoor ik hem op vele verschillende blogs voorbij heb zien komen en zo lekker kon kijken hoe dat nou eigenlijk stond. Heel natuurlijk. Dus het proberen zeker waard.

 De Silky aldus Mascha. Mijn complimenten Mascha, Wat een prachtig product. Ik vind de fluffy vooral heel mooi en kon de verleiding bijna niet weerstaan, maar ik was op zoek naar natuurlijke, alledaagse nepwimpers. Gewoon te koop bij de Etos, voor maar €6,99. Ik kocht ze echter met 20 procent korting, bedankt Daisy achter de kassa die dit voor mij zelf deed, en betaalde er €5,60 voor.





























Mooi he? Brengt heel makkelijk aan met de bijbehorende lijm en voel je vrijwel niet als je ze draagt. Ik moest wel twee zwarte puntjes en een wit puntje aan beide nepwimpers afknippen, want mijn ogen zijn blijkbaar kleiner dan de standaard oogmaat. En natuurlijk zijn ze zeker. Ik droeg ze naar mijn werk en niemand had het in eerste instantie gezien. Pas toen ik het vertelde en van dichtbij liet zien, zagen mijn lieve collega's wel degelijk dat het nepwimpers zijn. Maar het leek eigenlijk veel meer op lange wimpers, maar niet te lang.

Hoe lang kon jij met de Silky doen?

Lieve groetjes,
Kyra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten