vrijdag 11 maart 2016

Een 'goed' begin van de vrijdag

Deze vrijdagmorgen begon als een hele goede morgen. Ik werd voor half 9 wakker, zoals bijna alle dagen afgelopen week. Want ook al lag ik er laat in, wees mijn innerlijke wekker mij erop de hele dag te kunnen benutten. Fijn. Het eerste wat ik altijd doe als ik wakker word: naar mijn volgeladen iPhone grijpen. 'Even' de sociale media checken, vriendlief goedemorgen wensen en mijn mails lezen. En dat laatste had ik niet moeten doen.


Daar was de boosdoener dan. Om 08.39 uur op de vrijdagochtend van de MANGO. De sale eindigt dit weekend! Op alles 60% en 70% korting. DE SALE EINDIGT?!! Het is al maart en alle winkels hangen al vol met de spring/summer collecties. Nou had ik nog een ding op mijn wishlist: een faux-fur met luipaardprint. Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet van de dierenprintjes ben en het ook niet echt bij mijn kledingstijl past. Ik heb al een zwarte faux-fur jas (waar ik zowat in woon), maar een luipaardprinten bontje vind ik dus echt nog een must.

Daar stond hij op deze vrijdagmorgen, in de sale, in mijn maat en ik heb hem gekocht. Ook al kan ik begin volgende week mijn pakketje bij de Bershka ophalen (oeps..) en wordt mijn pakketje van de Boohoo morgen geleverd (geen oeps, want dit is voor werk). En of ik daar blij mee ben!

Tijd voor een ontbijtje! De dag beginnend met een glas water, een kopje citroen thee en Griekse yoghurt met een banaan, een kiwi en een beetje honing. Het eerste wasje zit al in de wasmachine, ondertussen kijk ik gauw Temptation Island terug en straks gaat het tweede wasje erin. Ik moet mijn kamer nog opruimen, een taart maken om mee te nemen en mijn tas inpakken.

Straks ga ik namelijk naar een vriendin in Enschede. Vandaag nog in mijn zwarte faux-fur, maar de volgende keer zeker met mijn faux-fur met luipaardprint.

Fijn weekend,
Kyra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten