vrijdag 18 maart 2016

Kort maar krachtig tag

Tags vind ik niet alleen leuk om bij andere bloggers te lezen, maar is ook een manier om jullie iets meer over mij te laten weten, Deze kort maar krachtig tag is verzonnen door blogofys. Wat vind ik goor? Wat mis ik nog? En waar houd ik van?



Stom: dat mijn lieve, oude teckel Rocky er niet meer is. 
Aller stomst: onrecht. Bah.
Dag met een gouden randje: de eerste date met Roy. Bij ijssalon Daisy's in Tiel en waarvoor we maar 1 uur de tijd hadden, omdat hij daarna weer terug naar Den Helder moest.
Houd van: veel. Winkelen, familie, vrienden, vriendjelief, wijntjes, strand.. 
Nooit gedacht: dat ik zo ontzettend verliefd op iemand kan zijn. En hoe fijn dat gevoel is.
Genieten: van kleine dingetjes. Zouden meer mensen dat maar doen.
Bang voor: blindheid. Na een ervaring als blinde in het MuZIEum, is dit echt een angst. 
Hekel aan: asocialiteit. Het schelden met onterechte woorden, ongepaste opmerkingen, 
onbeleefdheid en vooral het niet houden aan de etiquette. Wees een dame of een heer en weet hoe het hoort.
Lekkerste weer: tussen de 25 en 30 graden. Hoogzomer en heerlijk warm.
Leukste leeftijd: 18, wanneer je ineens allemaal dingen officieel mag ontdekken.
Spijt van: dat ik zo onvoorzichtig met mijn iphone6 was en het scherm nu na een jaar totaal gebroken is.
Geen tijd voor: negatieve mensen.
Lekkerste eten: Schnipasa. Deze naam bedachten wij zelf, maar staat voor schnitzel, pasta en salade. Heerlijk. Maar ik hou heel erg van lekker eten.
Fijnste vakantieland: Spanje. Gegarandeerd mooi weer.
Vreselijk goor: openbare toiletten. Brrr. Lang leve hangen boven de pot.
Mezelf een duwtje geven: om eerder uit bed te stappen en de dag optimaal benutten.
Wil nog: veel van de wereld zien. 
Mis een beetje: vriendelijkheid en vrolijkheid. Lach en wees gelukkig. Ook al zit alles tegen, zie dan alsnog ook de mooie dingen. En wees lief voor elkaar.
Dansen: vind ik heel fijn. Als vierjarige begonnen met ballet en tot mijn zestiende op jazzdance gezeten. 
Leukste liedje: unwritten van Natasha Bedingfield. Doet me ook altijd aan 'The Hills' denken.

Liefs,
Kyra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten