woensdag 6 januari 2016

Say yes to things in 2016


En daar is alweer een jaar omgevlogen, hallo 2016! Hoewel 2015 mij al veel goeds heeft gebracht (het leukste vriendje, veel nieuwe kleren, een stedentrip naar Venetië en veel werkervaring), heb ook ik weer een aantal voornemens voor 2016.

I want to say yes to:
- mijn bachelor diploma (want dat wordt nu onderhand echt tijd)
- meer en regelmatiger bloggen (want ik vind het heel leuk, maar neem er te weinig de tijd voor)
- een nieuwe baan (dag sushi, hallo televisie)
- vakantiewerk in een partybestemming (moet je een keer gedaan hebben in je leven)
- een iphone 6 zonder barsten (sorry iphone, ik beloof je iets minder te laten vallen)
- nieuwe stedentrips (Rome? Stockholm? Zweden? Santorini?)
- een nieuwe hond (want ik mis het hebben van een kleine vriend om mee te knuffelen)
- veel haribo (ook al wil ik iets gezonder gaan eten, dit kan ik niet missen)
- meer water (ik vind water gewoon niet lekker wegdrinken, maar het is o zo goed voor de huid)
- een rechte pink (dit klinkt heel raar. Ik brak hem ooit, hij groeide scheef en ik ben te bang om hem opnieuw te laten breken)
- nieuwe mensen (gewoon omdat het leuk is om nieuwe mensen te leren kennen)
- veel fijne momenten met mijn vriend (op 14 mei hebben we dan officieel een jaar)
- veel warmte en gezelligheid met familie (ik ben een absolute huismuts)
- veel wijntjes
- hockey (lijkt me altijd al leuk om deze sport te beoefenen en de derde helft erbij stiekem ook)
- de perfecte ronde kont (als ik niet na een paar dagen squatten alweer stop)

Of ik me er dit jaar aan ga houden is een ander verhaal. Maar geef toe, het lijstje klinkt zo best mooi toch?

Lieve groetjes,
Kyra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten