donderdag 14 januari 2016

Alleen even kijken..

Ken je dat mapje genaamd 'Webshops' tussen je bladwijzers? Nee? Ik wel. Ik maakte het al op de eerste dag dat ik mijn nieuwe laptop had aan. Want ja, je zou ze maar eens nodig hebben. En daaronder vind je dan onder andere de webshops van de Zara, de H&M, de Berschka, Loavies en Boohoo. Net als dat je soms eventjes - héél eventjes - op Facebook gaat neuzen, neus je ook soms graag even tussen items op webshops (en dan hebben we het nog niet over de sale gehad).
In principe kun je het bij alleen neuzen houden. Maar eigenlijk zie je bijna altijd wel iets wat nog mist in jouw kledingkast. Vervelend, maar het maakt o zo gelukkig als het thuisbezorgd is, het past en het aangetrokken kan worden.

Op tweede kerstdag lag ik lekker op de bank met mijn vriend naar een kerstfilm te kijken toen mijn iPhone oplichtte. De sale bij de Zara is begonnen appte mijn bestie. Dus als ik nog iets op het oog had, moest ik maar gauw even kijken op de app. Sale bij Zara? Ik hou van sale bij de Zara! En in de 5 minuutjes hooguit die ik doorbracht op de app, had ik drie items besteld. 

Gescoord:
- een donkergroene klokjurk met een col en waarbij de mouwen wijd uitlopen aan de onderzijde (droeg ik bij een verjaardag van mijn vriend en zijn oom en al bij een buurtborrel).
-
een donkergroene blouse met ruches die van de voorzijde tot de achterzijde lopen (droeg ik op oudjaarsdag toen mijn oom, tante en neefje uit Seattle bij ons oud en nieuw kwamen vieren).
-
een donkerbruine blouse met witte, kleine ruitjes en met een hoge hals (heb ik al in gedachten gecombineerd, maar nog niet aangehad). 

Fijn trouwens Zara. dat je nu ook achteraf kunt betalen. Anders had ik pas de volgende dag thuis wat kunnen bestellen, omdat ik die e.dentifier weer eens niet bij me had. 

En dan van die regenachtige dagen dat je thuis achter je bureau zit met je laptop en beteuterd naar buiten kijkt. Wat moet je dan doen? Aan je scriptie werken Kyra. Dan maar als break eventjes kijken op de webshop van Stradivarius. Goede reden? Het is sale! Is dat een goede reden? Deze winkel is er niet in Nederland, dus niet iedereen loopt er dan mee rond.

Gescoord:
- een jeans maillot. Ja zo noemen ze het echt. Geen woord jegging, maar een maillot. Ik werd verliefd op de blauwe verwassen kleur.
- een witte blouse in een boy fit. Die had ik nog niet en zou perfect passen bij die jeans maillot.

Nu mag ik alleen echt even niet meer op de webshops kijken (op die leren cowboylaarsjes na dan, waar ik stiekem hoop op een extra afprijzing). 

Liefs,
Kyra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten