donderdag 10 december 2015

Favoriete december nagellak

Hoewel ik bijna alle denkbare kleuren nagellak al heb, ben ik eigenlijk altijd met rode nagellak te betrappen. De 'lacquered up' van Essie blijft voor mij een favoriet rood kleurtje.. Tegen de wintermaanden kies ik vaker voor donkere kleuren als bordeaux, grijs en donkerbruin.

In Italië kon ik de Kiko winkel niet zomaar voorbij lopen en daar viel mijn oog bij de nagellakjes meteen op de variant:

























Dit is de nummer 856, Pearly Jeans, uit de Quick Dry nail lacquer lijn. Een hele sprekende, sneldrogende donkerblauwe nagellak met grijze glitters. Fijn voor de kerst, maar ook voor oud & nieuw. Mij zul je er in ieder geval deze decembermaand nog vaak mee gaan zien.

Leave a little sparkle wherever you go. 

























Deze nagellak kocht ik voor 1 euro 90 in de Kiko store in Mestre. De nagellak is nu in de online webshop van Kiko te bestellen en te koop in de Kiko winkel op het Amsterdam centraal station voor 2 euro 90 (normaal 3 euro 90).

Liefs,
Kyra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten