vrijdag 16 oktober 2015

Once in a lifetime

Bloggen: vele woorden, vele afbeeldingen, vele video's en vele bloggers. Iedereen doet het en ik bekijk het slechts. En met 'slechts' bedoel ik niks negatiefs, maar ik vind het heerlijk om in de ochtend blogs te lezen en vlogs te bekijken of juist tijdens het avondeten voor het werk. Eventjes een momentje rust en weten wat er in de wereld gebeurd, wat andere mensen doen en inspiratie opdoen op het gebied van mode, beauty, interieur en activiteiten.

En als ik dan naar buiten stap krijg ik vaak de vraag waar ik die schoenen, dat ene topje of die nagellak vandaan heb. En dan zeg ik altijd meteen: 'leuk hé, die is van de Hema' in plaats van een bescheiden 'bedankt' te zeggen. Zoals gisteren tijdens het werk, toen een vrouw mij vroeg: 'zijn jouw ringen van Pandora'? De woorden waren mijn mond al uit voordat ik ook maar de kans had om even na te denken. 'Ja, de blauwe steen staat voor mijn geboortemaand september en de witte steen is een maansteen'.

Maar waarom zou ik het dan zelf doen? Ik deel graag, praat graag, lach graag en vind me in de volgende quote: Be kind. Always. Zie het mooie in mensen en niet alleen dat ene negatieve puntje, wees lief voor een ander, maar laat mensen niet over je heen lopen.

Once in a lifetime you gotta spread the word, tell others what you heard and gonna make a better day.

Liefs,
Kyra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten